Skiny & Teamy
31.01.2007 - 17:37,
(Autor: tomoxm)
Nastavenie teamov: Keď píšete skript (použite názov menomapy.gsc) tak nastavte kto je axis a kto allies takto :

game["allies"] = "team";
game["axis"] = "team (usually german)";


Možnosti pre krajiny sú :
  • american
  • british
  • russian
  • german


Nastavenie útočníkov a obrancov pre mapu: Ak tvoríte objective mapu (ako napr. retrieval alebo search & destroy), pridajte toto od vašeho skriptu:

game["re_attackers"] = "[i]axis or allies[/i]";
game["re_defenders"] = "[i]axis or allies[/i]";


Nastavenie skinov pre mapu: Nastavenie skinov je podobné. Iba dajte toto do vašeho skriptu :

game["american_soldiertype"] = "skinset";
game["american_soldiervariation"] = "normal";
game["german_soldiertype"] = "skinset";
game["german_soldiervariation"] = "normal";


A názvy skinov sú tieto :
  • allies_default
  • american_airborne
  • american_airborne_winter
  • axis_default
  • british_airborne
  • british_commando
  • british_commando_winter
  • german_fallschrimjagercamo
  • german_fallschrimjagergrey
  • german_kreigsmarine
  • german_waffen
  • german_waffen_winter
  • german_wehrmacht
  • german_wehrmacht_winter
  • russian_conscript
  • russian_conscript_winter
  • russian_veteran
  • russian_veteran_winter


 

Napísať otázku k tutoriálu

Meno: Dátum:
Kontrolný kód : 5 + sedem =