MOD: Prerábanie skinov zbraní
30.01.2007 - 21:53,
(Autor: tomoxm)
Ako si vytvoriť vlastný skin zbrane.

Potrebné programy :

Archivátor - najlepšie Winzip, MOHAA, Photoshop alebo PaintshopPro

1. Choďte do adresára MOHAA\main (c:\games\mohaa\main) napr. v programe Total Commander
2. Dajte si vytvoriť nový adresár (F7)
3. Nazvite tento nový adresár napr. Rifle.
4. Teraz pokračujte pozorne. Štruktúra adresára musí vyzerať nasledovne Rifle/textures/models/weapons/m1garand/garand.tga takže si tieto podadresáre vytvorte.
5. Dobre, teraz máme vytvorenú štruktúru pre pušku m1garand.
6. Rozbaľte súbor Pak2.pk3 do nejakého adresára napr. mohaa\main\PAK2 z archivátorom WinZIP
7. Otvorte si Photoshop alebo PaintshopPro
8. Otvorte si teraz adresár mohaa\main\PAK2\textures\models\weapons\m1garand
9 . Tam uvidíte dva súbory, GARAND.tga a m1clip.tga
10 . m1clip.tga je súbor z grafikou zásobníka zbrane, GARAND.tga je zbraň sama o sebe
11. Otvorte si súbor GARAND.tga
12. Editujte si farbu zbrane ako sa vám len zapáči
13. Ak ste už preskinovali celú zbraň do podoby aká sa vám páči, uložte si ju do adresára ako (Save As...) Rifle/textures/models/weapons/m1garand/ s názvom GARAND.tga
14. Teraz si ideme tento skin zabaliť do súboru .pk3 aby nám fungoval v hre
15. Otvorte si adresár Rifle a na adresár textures dajte pravé tlačítko myši.
16. Objaví sa vám rolovacie okno, tam si len dajte Add To ZIP a spakujte to do adresára C:\games\mohaa\main\Rifle.pk317. Spustite hru s vypnutou funkciou : Texture Compression OFF

 

Napísať otázku k tutoriálu

Meno: Dátum:
Kontrolný kód : 5 + sedem =