Výtah
30.01.2007 - 21:32,
(Autor: tomoxm)
Další možností jak použít func_door je jednoduchý výtah. Funguje to vlastně jako vrata, ale jezdí nahoru a dolů.

V mapě si vytvoříte hranol na který se bude moci stoupnout - textura jakou chcete. Vedle něj postavte další, tak vysoký jak vysoko má vyjet výtah. Na ten použijte texturu "common/nodraw". Teď vyberte oba dva dejte func_door.

vytah

vytah1

Teď stiskněte "N" a tlačítko "U" vytah2 aby to celé jelo nahoru. Takhle už to funguje, ale výtah by měl mít svoje spouštěcí tlačítka, aby bylo poznat, že je to výtah. Vyberte tedy znovu výtah a zaškrtněte políčko TARGETED a napište (key/value):targetname/výtah(nebo jiné jméno). Další parametry napište podle potřeby jako - viz návod na vrata.

Dál přidáme třeba ještě jednu stěnu a na ní tlačítka - nahoře a dole - např. static/uboat/bigswitch1. Na ně dejte malý hranol a klikněte na něm pravým tlačítkem (musí být vybraný) a vyberte trigger/use.

vytah3

Teď vyberte jeden trigger a zadejte hodnotu target/výtah. Totéž i u druhého. Celé to můžete okouknout v přiložené mapě - omluvte textury - použil jsem to co mi přišlo pod ruku.

Autor : Music

 

Napísať otázku k tutoriálu

Meno: Dátum:
Kontrolný kód : 5 + sedem =