Zvuky v mapách
30.01.2007 - 21:27,
(Autor: tomoxm)
Teraz sa naučíme ako spraviť aby vám v mape fungovali zvuky.
Ak chcete aby vaše zvuky fungovali, musíte si spraviť kópiu súboru ubersound.scr ktorý sa nachádza v adresári ubersound v súbore pak0.pk3 dávajte pozor, keď vytvárate súbor pk3 aby ste dodržiavali správne adresáre....
Dáme si príklad na náklaďáku, ktorý má spustený motor....
takže si spravte v mape náklaďák (truck)...choďte do "entity inspector" a pridajte zvuk aký chcete.....(toto je tá ľahšia časť.....ešte neni koniec)


Toto je veľmi dôležité tak čítajte :

Musíte pridať tomu zvuku jeho akoby nick (target name), môžete si ho nazvať ako chcete

targetname : my_truck_running

tak teraz potrebujeme dať zopár vecí do skopýrovaného súboru ubersound.scr otvorte ho v nejakom editore, napr. wordpad...ale pozor, tento súbor je dosť veľký teraz choďte úplne naspodok súboru...
a úplne nakoniec pridáte váš zvuk pre motor náklaďáku..... bude to vyzerať takto :

aliascache my_truck_running
sound/vehicle/truck_m4l22.wav
soundparms 1.5 0.0 1.2 0.0 160 1600
local loaded maps "tu_vlozte_nazov_vasej_mapy"

parametre zvukov sú :

<BaseVolume> <RandVolume> <BasePitch> <randPitch> <minDist> <maxDist> <Channel> <Loaded/Streamed>

Je veľmi dôležité aby ste nakoniec pridali názov mapy v úvodzovkách !!

 

Napísať otázku k tutoriálu

Meno: Dátum:
Kontrolný kód : 5 + sedem =