Používanie rôznych adresárov hry
9.02.2012 - 17:37,
(Autor: tomoxm)
    Používanie rôznych adresárov hry
  • Od verzie CryEngine 3.1.0 prináša Crytek podporu pre presmerovanie adresára hry na iné miesto na hard disku. Táto možnosť sa dá použiť pri zdieľaní rovnakého assetu s viacerými kódovými vetvami.

!cryengine/crydev/003/status_bar.jpg

    Presmerovanie Enginu do iného adresára hry
  • Na presmerovanie Enginu do iného \Game adresára, zmeňte premennú sys_game_folder na vašu lokálnu kódovú vetvu v súbore system.cfg, ktorý sa dá nájsť v rootovskom adresári CryEngine.
  • Pridajte nasledujúce riadky do súboru system.cfg:
  • sys_game_folder="C:\CurrentProject\Game"
    kde C:\CurrentProject\Game je cesta adresára.
  • Uložte .cfg súbor a spustite Editor.exe z adresára Bin64 / Bin32, ako normálne zvyknete. Teraz by Engine mal používať assety z adresára C:\CurrentProject\Game, namiesto \Game, nachádzajúceho sa v rootovskom adresári. Taktiež si všimnite, že .paks sa budú otvárať taktiež zo špecifikovaného adresára.


 

Napísať otázku k tutoriálu

Meno: Dátum:
Kontrolný kód : 5 + sedem =