Začíname s CryEngine SDK
27.01.2012 - 21:17,
(Autor: tomoxm)

Systémové požiadavky
      Systémové požiadavky pre vývojárov
    OS : Windows XP SP2, Windows Vista SP1, Windows 7
    Procesor Intel Core 2 Duo 2GHz, AMD Athlon 64 X2 2GHz or better, (multi-core processor is strongly recommended)
    Pamäť 2 GB RAM (4 GB recommended)
    Grafická karta NVIDIA 8800GT 512MB RAM, AMD 3850HD 512MB RAM or better (SM 3.0 minimum)
      Systémové požiadavky pre používateľov / hráčov
    OS Windows XP SP2, Windows Vista SP1, Windows 7
    Procesor Intel Core 2 Duo 2GHz, AMD Athlon 64 X2 2GHz or better, (multi-core processor is strongly recommended)
    Pamäť 1 GB RAM (2 GB recommended)
    Grafická karta NVIDIA 8800GT 512MB RAM, AMD 3850HD 512MB RAM or better (SM 3.0 minimum)
    Koncový používatelia sú tí, ktorí budú používať iba Game Launcher bez Sandbox editora a teda majú nižšie požiadavky na HW.

      Ďalšie SW požiadavky
  • DirectX (August 2009)
  • Visual C++ 2008 SP1 Redistributable Package (x86 aj x64)
  • Najnovšie ovládače na grafickú kartu

    1. Poznámky k podpore 32-bit

    SDK obsahuje 32-bitovú verziu Sandboxu, ale odporúča sa použiť 64-bitovú verziu, kvoli limitácii pamäti. 32-bitová verzia sa dodáva bez podpory Cryteku. Používanie 32-bitovej verzie môže viesť k častému padaniu Sandbox-u.

      Sieťové nastavenia pre CryDev Login ak ste za firewallom

    IP adresa & port použitý : 62.67.9.135:25323

    Spúštanie CryENGINE na rôznych platformách

      PC (Windows)
    • V adresári Bin32 nájdete 32bit verziu .exe/.dll CryENGINE-u a Sandbox-u.
    • >V adresári Bin64 nájdete 64bit verziu .exe/.dll CryENGINE-u a Sandbox-u.
    • DCC exportery a ostatné nástroje sa nachádzajú v adresári Tools.
    • Sandbox môžete spustiť tu Bin64\Editor.exe (alebo Bin32\Editor.exe).


    Nástroj pre editáciu vlastností Enginu (Tools\SettingsMgr.exe) môže byť použitý na zmenu kľúčov registra pre globálny zdroj cesty kompilera. Toto nastavenie sa používa pre exportery, aby našli Resource Compiler pre CryENGINE na dokončenie exportovania assetov.

      Spúštanie Sandbox-u

    Spúštací súbor Editor.exe sa nachádza v adresári Bin64, rootovského adresára CryENGINE. Dá sa spustiť aj cez odkaz v start menu.

    Odporúča sa nahrať iba jeden level po spustení Sandbox Editora, inak pri nahratí viacero levelov naraz môže spôsobiť pád; každopádne, reštartovanie editora tento nedostatok odstráni!

      Windows a problém s Hot Reload

    The Last Access Time - je čas, kedy sa k súboru alebo k adresáru pristupovalo naposledy. Pomáha to identifikovať vek a status dokumentu. Vo Windows Vista a Windows 7 je táto funkcia vypnutá, keďže môže viesť k výkonovým problémom s diskom, taktiež s najnovším HW to nemusí byť komfortné.

    Povolenie Last Access Time sa odporúča ak beží súbežne Sandbox s exportom assetov z 3D programov Max alebo Maya.

    Ak sa rozhodnete pre zapnutie tejto funkcie, môžete pre to použiť FSUTIL, alebo to nastaviť priamo vo Windows Registroch.

      Použitie FSUTIL

    Z príkazového riadku, ako administrátor spustite nasledovný príkaz: (Vo Windows 7/Vista/2008, kliknite Start – napíšte cmd. Pravým tlačátkom vyberte “Run as Administrator” (spustiť ako administrátor))

    fsutil behavior set disablelastaccess 0 - toto zapne funkciu Last Access Time.

    Ak túto funkciu budete chcieť neskôr vypnúť spustite nasledujúci príkaz:

    fsutil behavior set disablelastaccess 1

      Editovanie registrov Windowsu
    1. Kliknite start – napíšte "regedit" (Windows 2000/XP/2003 Start – Run – regedit) na sputenie editora Windows Registrov.
    2. V ľavom okne nájdite nasledujúci kľúč:
      [HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\FileSystem]
    3. V pravom okne 2x kliknite na NtfsDisableLastAccessUpdate a nastavte jeho parameter na 0.
    4. Reštartujte systém aby sa prejavili zmeny.
    5. Zdroj: http://www.windowsreference.com/windows-7/enabledisable-last-access-timestamp-in-windows/


 

Napísať otázku k tutoriálu

Meno: Dátum:
Kontrolný kód : 5 + sedem =