029. Zlaňovanie policajtov
13.02.2010 - 12:27,
(Autor: tomoxm)
  1. Kliknite na nástroj Entity tool !source/hlwit/029/enttool.jpg vyberte a vložte entitu npc_metropolice niekde dosť vysoko.
  2. Otvorte Properties a dajte jej meno.
  3. Pod key: 'waiting to rappel' vyberte Yes
  4. Kliknite na záložku Flags a uistite sa, že Simple cop, Prevent manhack a fall to ground sú zaškrtnuté.
  5. Kliknite na nástroj Entity tool a vyberte a vložte entitu point_template takže sa nachádza blízko pri nohách entity npc_metropolice.

  6. !source/hlwit/029/foottemp.jpg

  7. Otvorte Properties a dajte point_template Name (meno)
  8. V Key Template 1 vložte meno ktoré ste dali entite npc_metropolice
  9. Urobte brush s textúrou trigger, cez ktorý keď hráč prejde tak niečo spustí. Stlačte CTRL+T a urobte z neho trigger-once
  10. Otvorte Properties
  11. V záložke Outputs kliknite Add:

    On trigger

    Name of point_template

    forcespawn
  12. Otvorte Properties našej entity point_template
  13. V Outputs kliknite Add:

  14. !source/hlwit/029/ptoutput.jpg

  15. Skompilujte a spustite mapu.

  16. Táto mapa má štyroch policajtov, ai_scripted schedule , info_nodes , sounds a rozbíjajúce sa sklo. Pozrite sa na priložený VMF súbor aby ste videli ako to je všetko poprepájané.


Súbor z tohoto tutoriálu si môžete stiahnuť tu.

Translated from : http://www.halfwit-2.com

 

Napísať otázku k tutoriálu

Meno: Dátum:
Kontrolný kód : 5 + sedem =