026. NPC skočí dole aby nasledoval hráča
13.02.2010 - 10:23,
(Autor: tomoxm)
  1. Môžete urobiť dvojúrovňový level, výška medzi úrovňami by mala byť 128 jednotiek. Alebo si môžete stiahnuť túto mapu z predchádzajúcich levelov.
  2. Vložte entitu info_player_start na vrchnú úroveň. Vložte nejaké svetlá (entita light).
  3. Kliknite na nástroj Entity tool a vyberte npc_citizen. Vložte ju na hornú úroveň.
  4. Kliknite na nástroj Entity tool a vyberte info_node. Vložte ju medzi NPC a okraj odkiaľ budú skákať dole. Položte pár aj na nižšej úrovni.
  5. Kliknite na nástroj Entity tool a vyberte info_node_hint. Vložte jeden na okraj hornej úrovne, druhý na spodnú úroveň trochu dalej od steny.

  6. !source/hlwit/026/hints.jpg

  7. Otvorte Properties oboch entít info_node_hint

    Hint override jump position
  8. Uložte, skompilujte a spustite mapu. NPC vás bude nasledovať, ak skočíte dole.


Súbor z tohoto tutoriálu si môžete stiahnuť tu.

Translated from : http://www.halfwit-2.com

 

Napísať otázku k tutoriálu

Meno: Dátum:
Kontrolný kód : 5 + sedem =
 
Autor : matyas
6.04.2010 - 14:31
Ahoj, libi se mi tve tutorialy a hodne jsi mi toho objasnil. Potreboval bych vedet, k cemu je entita info_node_climb . Znamena to ze npc bude lozit po zebriku ? A pokud jo tak jak se to pouziva ?