Prvé kroky na tvorbu mapy
17.10.2009 - 16:57,
(Autor: tomoxm)
Program WorldBuilder sa nachádza v adresári kde ste si nainštalovali hru, defaultne v C:/Program Files/THQ/companyofheroes.
Poznámka : mali by ste mať rozlíšenie vyššie ako 1280x1024, inak sa vám nebudú zobrazovať niektoré okienka.

Prvé kroky

Predtým ako otvoríte existujúcu mapu, alebo začnete s tvorbou novej, tak by bolo dobré nastaviť detail level. Môžete to urobiť pomocou menu Budget > Detail Level, vybratím video pamäte ktoré váš systém má.

Pred vytvorením mapy je prvým rozhodnutím veľkosť mapy. Záleží hlavne od toho, čo chcete mapovať (napr. vidiecka mapa bude veľká (512), dovoľujúca otvorené bojisko. Mapa mesta by mohla byť menšia (128), pre boj zblízka.)

Ďalším dôležitým rozhodnutím je, koľko hráčov chcete mať v mape. Čím viac hráčov chcete, tým väčšiu mapu potrebujete, aby bolo možné rozmiestniť základne. Počet hráčov taktiež reflektuje aká hustota objektov má byť v mape, (za účelom dodržania decentného frame rate, viac armád = menej objektov).

V editore, na vytvorenie mapy vyberte: File --> New

!coh/map/001/new_scenario.jpg


  • Veľkosť terénu - Terrain Size
  • Je veľkosť celej mapy spolu aj s priestorom ktorý nie je hrateľný (out of bounds - OOB). (OOB by malo byť asi o 256m väčšie ako hrací priestor, takže okraje mapy nebudú viditeľné)

  • Hrateľná oblasť - Playable Area
  • Hráči nevedia opustiť tento priestor, všetky boje sa odohrávajú práve tu.

  • Veľkosť políčka - Cell size
  • 1.0 m (jednotka, ktorá bude používaná ako pre veľkosť terénu tak aj pre hrací priestor)

  • Mod
  • Invasion of Normandy (Mod s ktorým práve pracujeme)

Nevidíte svoj výtvor ?

Predtým ako budete môcť vidieť vašu novú mapu v hre, budete musieť postupovať podľa nasledujúceho tutoriálu.

 

Napísať otázku k tutoriálu

Meno: Dátum:
Kontrolný kód : 5 + sedem =