Vytvoření decal textury
22.07.2009 - 21:18,
(Autor: kardif)
Nejdříve si vyberte nejvhodnější obrázek já použiji tento :
Decal Krev
Obrázek musí splňovat určitá kritéria:
  • musí mít transparentní (průhledné) pozadí
  • musí mít správnou velikost (např. 32x32, 64x64, 128x128, 256x256, 512x512, 1024x1024, atd.)

Tak si obrázek náležitě upravte.

Upravený obrázek si nyní uložte do formátu .dds já používám program Photoshop ten musí obsahovat plugin pro ukládání do formátu .dds ! Správný plugin stáhnete ze stránek Nvidia.

Do formátu .dds uložte se správně nastaveným výstupem: Save Format = DXT5 ARGB

Decal Krev


Obrázek uložte do složky images (C:\Program Files\Activision\Call of Duty 2\main\images).

Teď si obrázek zkonvertujte pomocí programu Assets Manager. Otevřete program a najděte si v rolovacím menu material dejte New Entry, otevře se vám okno kam napíšete název (nepište diakritiku a mezery mezi slovy!) dejte OK a otevře se vám nová tabulka kde změníme pár nastavení:

materialType - world phong
sort-decal - top 3
surfaceType - concrete
usage - sign

Dále v Locales zaškrtněte decal, dále

blendFunc - Blend
polygonOffset - Statik Decal

a v okénku Color map najděte texturu .dds, kterou jste si tam předtím ukládali čili ve složce images, pro jistotu přihodím obrázek (klikni pro zvětšení):

assetnastaveni


Jestli máte vše nastavené uložte si projekt (File - Save) nějak si to pojmenujte, projekt se uloží s koncovkou .gdt, uložit si to musíte jinak se vám to nezkonvertuje!!! dejte PC Convert > Current Assists only nebo zmáčkněte F10 spustí se kompilace a vytvoří se naše decal textura. Objeví se ve složce images s koncovkou .iwi a ve složce materials. Takto může vypadat výsledek :

krev




 

Napísať otázku k tutoriálu

Meno: Dátum:
Kontrolný kód : 5 + sedem =